31 mar. 2011

kusudama









10 comentarii:

  1. Să știi că de asta vroiam să fac și eu :D Trebuie s-o încerc, deși săptămâna asta am destul de multe de făcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. cate flori ai folosit pentru tot ornamentul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din cate imi aduc aminte au fost 55 de patratele,adica petale,

      Ștergere
  3. sunt curioasa cum ai reusit sa pe unesti pe toate
    eu acum incerc sa fac , florile imi ies destul de bine , dar inca nu stiu cum sa le prind impreuna

    RăspundețiȘtergere
  4. scuze de intarziere....uite aici un tutorial...http://www.youtube.com/watch?v=kDpr-X5lwEE&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceasta kusudama se numeste Morning glory si se folosesc 60 de piese (12 flori de cate 5 petale fiecare)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa nu iau bataie ca ma bag in discutie :)
    Aceasta kusudama se numeste Morning glory si este formata din 60 de module (12 flori alcatuite din cate 5 petale).
    Acestea sunt instructiunile http://www.youtube.com/watch?v=zArzw2Wm56M

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Stef,de vizita si de informatii,eu la a mea ma gandeam ca am gresit ceva ca nu prea erau egale florile:)ti-am vazut si lucrarile tale cu mini venus-uri,sunt superbe...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...