14 nov. 2011

Provocarea de vineri!!!Puzzle

De doua saptamani am descoperit blogul Idei pentru mamici si copii si mi-a placut ideea cu provocarile de vineri,saptamana trecuta a fost activitati cu nuci ,nu am participat pentru ca nu am avut nuci, dar saptamana asta vrem sa participam la provocarea de vineri-puzzle...

-asa ca am incercat si noi cu ce aveam la indemana,cu toate ca am intarit cartonul tot se ridica colturile...







-asta e putin mai dificil,l-a facut Levi mai greu...



-de fiecare data cand termina cate unul,batea din palme,si aici toate trei facute de el...

-aici mai multe idei de puzzle:



6 comentarii:

  1. Foarte frumos, imi place! Ma bucur ca te-ai alaturat provocarii mele. Imi place cum a iesit puzzle-ul cu bebelusul, cred ca te-ai chinuit un pic sa il decupezi asa de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce nu mi-a luat numele blogspotul, nu ma semnez asa de criptic, de obicei. Laura :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place foarte mult cel cu bebelusul, cum l-ai facut, l-ai taiat cu foarfeca?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru comentarii,da e o poza a baieteluilui meu, am trasat cu creionu pe spate cam cum as vrea si am decupat cu foarfeca...

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bine ti-a iesit, bravo!=D>
    sigur Laura o sa-ti puna puzzle-ul cu bebelusul in colajul de vineri.:D

    RăspundețiȘtergere
  6. da sunt de acord,ti-am trimis adresa:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...