23 feb. 2012

Provocarea de vineri!!!

Asa dupa cum ne-am obisnuit,vinerea avem o provocare de la Laura .Pentru aceasta saptamana am avut ceva de plantat...
Noi am ales sa plantam linte si fasole...
Dupa ideea de aici am pus fasolea intr-o carcasa de CD.Asa vom vedea cresterea micii plantute,apoi o vom transfera in ceva mai mare...
Prima foto e facuta marti,se vad doar fasolele...:)


-iar aici e facuta astazi ,joi...dupa un mic stres ,iese nu iese,azi se vede ca a dat drumu la o radacinuta mica mica...
-si aici lintea,care prima data am pus-o in putina vata cu apa sa vedem daca se intampla ceva,si dupa cateva zile,cand am vazut ca a incoltit am pus-o intr-un bol de coaja de portocala:))
-de acum asteptam sa vedem si frunzulite...

3 comentarii:

  1. ce-mi place ideea cu coaja de portocala! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idei bune, am sa fac si eu cu fata, mai odinioara plantam cu vata....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...