10 mar. 2012

Flori...

-un alt fel de loom :))
-ideea preluata de
aici

-daca aveti copii sigur aveti si aceste jucarii de construit,iar daca vreti o floare facuta pe loom
si nu aveti,se poate si improviza...
-am infasurat ata printre ridicaturile alea rotunde...


-firele le-am lipit cu banda sa stea fixe...

-apoi cu acul am cusut firele in toate directiile sa prinda bine

-am scos floricica ,am inodat atele la spate si am taiat surplusul...

-aranjati petalele si gata...


-daca puneti mai multa ata o sa fie mai dese si mai frumoase.
-este o activitate si pentru copii mai mari...

2 comentarii:

  1. Ce grozava idee! Am o groaza de piese de astea mai mici si mai mari. Super!

    RăspundețiȘtergere
  2. This is a clever idea! Nice! :) :)
    _______
    Lee Ann
    My blog: Crochet...Gotta Love It!

    Crochet...Gotta Love It!

    *********
    My website: Crochet...Gotta Love It!
    Crochet...Gotta Love It!
    *********

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...