15 mar. 2012

O alta tehnica...

-am gasit aceasta tehnica aici si am incercat si eu doar cu lana ca nu am avut matase...



-doamna aia a folosit hartie solubila,cum nu am gasit am folosit hartia de bucatarie pentru copt,a fost mai greu dar am reusit...

-am acoperit toata suprafata cu fir de lana negru ,nu trebuie prea mult,


-apoi am pus ata colorata in forma de flori


-am pus de-asupra o alta foaie de hartie,si am insailat la mana ,apoi am cusut la masina ...

-dupa ce am cusut am scos ata de la insailat, am inmuiat tot in apa calduta si am apasat cu mana pana s-a inmuiat hartia...


-apoi cu grija am scos hartia,nu stiu cum e cu hartia solubila dar cu asta de copt a fost mai greu,


-dupa ce al scos toata hartia am lasat la uscat...
-aici se mai vad inca bucatele mici de hartie care trebuie sa le scot...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...