29 apr. 2012

Cutie cu separeu


 
-mi-a ramas in minte ideea,de pe un site strain,dar din pacate nu am salvat link-ul si am facut asa cum am stiut eu
-din cutii de carton de la lapte sau suc,am taiat fasai de 4 cm,le-am spalat si uscat
 -le-am imbracat in autocolant
 -apoi am taiat un carton ingust de 4 cm,si lung cat sa cuprinda toate 4 dreptunghiuri.Un dreptunghi e de 6x9 cm,pentru toate patru mi-a trebuit o fasaie de 60 cm,care am imbracat-o in autocolant
 -am taiat cartonul de baza de 13x19 cm,l-am imbracat si pe asta in autocolant,
 -am lipit cele patru dreptunghiuri intre ele,apoi le-am prins impreuna de cartonul lung si am lipit totul pe cartonul de baza.


6 comentarii:

  1. imi place cum arata.:)
    eu am facut ceva asemanator din caserole de inghetata. trebuie sa caut postarea sa o adaug la colectie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc...
      pana maine mai avem timp nu?cred ca maine seara se inchide colectia,nu?!

      Ștergere
    2. da, da, am setat-o sa se opreasca la 23:59. adica pana in ultimul minut.:))

      Ștergere
    3. deci mai avem un pic de timp:)

      Ștergere
  2. asta este foarte tare...niciodata nu ai destule cutii si cutiute pentru "chestiile de femei"(bijuuri,si alte maruntisuri)a iesit foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,asa e ,cat de multe aia avea,tot ai cu ce le umple:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...