19 apr. 2012

Micii scafandri

-astazi am reciclat ouale de plastic de la oua kinder, capace de plastic,un borcan si doua paie de la cutiute de suc...



-am lipit toate cu pistolul cu silicon la cald


-dupa am mers sa-i probez in apa,daaar,stateau cu fata in jos de la greutate,atunci mi-a venit ideea sa-i pun in borcan cu apa.
-am luat un borcan l-am spalat bine,l-am uscat si am lipit un scafandru,pietricele de ornament,am pus un pic de sclipici rosu si am umplut cu apa...
-asa aratau inainte sa se dezlipeasca:( deci nu au tinut cu ce i-am lipit...as incerca sa lipesc cu ceva mai rezistent...


9 comentarii:

  1. Ha,ha,ce caraghios,cum spune baietelul meu...sunt tare amuzanti scafandrii vostri!

    RăspundețiȘtergere
  2. haiosi si interesanti :)poate ar fi mers daca le puneai si butelia cu oxigen in spate, mai exact inca un capac :) sunt si eu curioasa daca ar fi mers :) poate incerci si ne zici si noua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la butelie chiar nu m-am gandit:)...multumesc!!

      Ștergere
  3. Tocmai am aruncat kinderiii. Sa vezi ce patesc de la Raisa. Multumim, ca de obicei esti tare. Am facut monkey bread, de fapt Raisa a facut, multumim...te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cumperi altii!:)ma duc sa vad si painea ta...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...