5 apr. 2012

Mini tablouase!!

-astazi am reciclat cateva bratari?(cred ca bratari sunt:))
-au 7 pe 7 cm


-astea sunt bratarile...


-acest tablouas 3D,e primit e la sora mea,era un chit complet cu cinci foto identice ,la prima am taiat tot buchetul cu fori,a doua foto mai putin,adica florile si doar cateva frunze,si tot asa si la celalalte,la ultima am taiat doar floarea din mijloc,intre ele am lipit cu banda dublu-adeziva cu burete.
-e super tehnica se poate face si cu imagini,peisaje...
-aici ar fi o panza de paianjen,nu se distinge prea bine paianjenul de panza
-ar fi trebuit sa fac paianjenul mai colorat sa se vada mai bine...

-si aici un buchetel luat de la o bomboniera...
-la toate am lipit pe spate carton alb si suport de prins.


-coltisorul vesel...


...va urma :))...

Un comentariu:

  1. cat de superbe sunt!!!! ala cu paianjenu e tare de tot:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...