20 apr. 2012

Muffins

Incrediente:
2 oua
100ml ulei
120g zahar
200g faina
1plic praf de copt
150ml lapte
50g alune(obtional,eu nu am pus)
1-2 linguri cacao
Se mixeaza toate incredientele(fara cacao)pana devine o compozitie omogena.Se toarna in tava tapetata cu formele pentru muffins 2/3 din aluat.
Restul se amesteca cu cacaoa.Se adaoga cate o lingurit
a peste aluatul alb,si cu scobitoarea se marmoreaza cele doua culori.
Se da la cuptor la 170°c ,20 de minute.

Am ornat cu fluturasi din ciocolata cu lapte si ciocolata alba cu un pic de colorant...

3 comentarii:

  1. Foarte draguti sunt fluturasii!Felicitari!
    Anul trecut am facut si eu,ai mei erau cu roz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...cu royal icing ieseau mai frumosi dar am incercat cu ciocolata:)a fost mai usor:)

      Ștergere
    2. Si eu tot ciocolata am folosit.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...