12 apr. 2012

Ornament din crengute!!

-este o activitate pentru copii mai mari
-ornamentele sunt din crengute care le gasiti acum,dupa curatarea copacilor sau facute din scobitori prinse cu o bucatica de aluat de sare...
-fata

Link
-am adunat cateva crengute,ale mele sunt de aproximativ 35cm,si le-am prins strans intre ele cu un fir de lana


-apoi am inceput sa infasor diverse fire colorate


-aici este dosul


-scobitorile prinse in aluatul de sare,aluatul l-am colorat cu oja roz:)

-la capete am pus cate o margeluta


3 comentarii:

  1. Am vazut ceva asemanator pe Utube si am tot zzis ca voi incerca..insa pana acum..nu am facut-o :( dar hey!ai facut-o tu si rezultatul este nemaipomenit

    RăspundețiȘtergere
  2. Da e frumos,daca ai crengile un pic mai curbate,iti iese chiar si un cosulet,la mine una era mai curbata si a iesit asa un cosulet mai plat:)asta pe partea unde e dosul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. noi faceam de-astea la scoala din ace infipte in dop de pluta.
    imi place cum ai combinat culorile.:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...