4 apr. 2012

Tablouri cu flori de primavara!!

-am cred ca mai bine de o luna de cand am inceput tablourile astea,ba nu aveam una, ba alta,ba trebuia sa las la uscat si tot asa...


-am folosit carton gros,un desen luat de pe internet,aracet,pistolul cu lipire la cald,folie de aluminiu si guase...


-am ales desenul dorit(aici aveam un mac) l-am pus pe carton si cu un ac am intepat ,sa transfer desenul pe carton


-am desenat cu creionul punctele lasate de ac,apoi cu pistolul la cald am mers pe linia creionului...

-am intins aracetul pe carton si am lipit cu grija folia.


-dupa ce am lipit,arata asa...


-l-a urmatorul mi-am dat seama ca iese mai frumos daca mototolesc staniolul.


-apoi le-am desenat cu goase si un strop de aracet sa prinda mai bine...

-aici se vede diferenta la staniol...

6 comentarii:

  1. uimitoare tehnica si frumoase tablouri!:)

    ce inseamna "botesc staniolul"? ca il mototolesti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Luky :)...nu gaseam cuvantul...:))am sa editez suna mai bine asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. superb, foarte ingenios!!!! vom incerca si noi , dar cu niste vehicule :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa marturisesc: m-am indragostit de blogul tau! Ma bucur ca l-am descoperit si am ceva timp de cand navighez prin el si nu ma mai satur...Doamne, cate idei si cata inventivitate si cata energie sa le pui in practica...te invidiez (in sensul bun al cuvantului)

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc de vizita si de cuvintele frumoase:)Ma bucur ca iti place blogul meu si te mai astept:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...