26 apr. 2012

Vulcanul


--pe un capac de la o caserola am pus o sticla de plastic si am imbracat-o in hartie mototolita 

-

-apoi am imbracat totul cu un amestec facut din servetel de bucatarie,apa si aracet,
am lasat la uscat aproape o saptamana,am pictat,iar la sfarsit am dat de 3 ori cu lac,sa mai putem repeta experimentul:)

 

-am folosit: 60ml apa,colorant alimentar albastru,3linguri bicarbonat,o lingura detergent de vase si otet
-asa a iesit aseara...


-si asa astazi...mult mai bine:)



7 comentarii:

  1. ce tare este...sti ce este pacat?ca in scolile de la noi nu se organizeaza acele "concursuri de stiinta" din filme sau de la americani...ar fi o posibilitate ca parintii sa petreaca muuult mai mult timp cu copii lucrand impreuna si petrecand timpul frumos...este adevarat ca asta nu impedica pe nimeni sa faca asa ceva cu copii in timpul liber dar..totusi...ar fi fost tare frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow deci este chiar fain! O să-l încerc și eu când mai crește G. puțin :) Mulțumesc de idee:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum imi dai tu de treaba cu postarile astea zilnice.....esti o mamica super!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce fel de lac ai folosit?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...