13 mai 2012

Activitate surpriza


-am vazut activitatea asta pe mai multe bloguri,si ieri cum am iesit cu copii la un gratar,am zis sa-i fac o surpriza lui Levi,
-in cateva paharele sau capace am pus cateva jucarii mici,am pus apa si colorant si am pus la congelator,
-cum piesele erau usoare se tot ridicau ,asa ca dupa ce au inghetat bine am mai turnat apa simpla si s-a astupat tot,


-care a fost reactia lui Levi??eii delfinu,biluta... tare surprins era ca nu le putea lua...cu toate ca nu se vedea bine ce e ascuns in gheata el si-a dat seama imediat,si a luat o piatra si dai...
-i-am zis sa astepte sa vedem cum se topeste ,dar pana nu a crapat toata gheata si a luat toate jucariile nu s-a lasat:))



10 comentarii:

  1. scumpelul de el :)) (A.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee super!Asa se intampla cu baieteii,sunt mai nerabdatori,eu vad la al meu...curios si nerabdator...

    RăspundețiȘtergere
  3. Levi este posesiv...ce este al lui este al lui...de asta si-a vrut jucariile :)))).Cred ca i-a placut tare...pana si mie imi place activitatea ta :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee draguta!! Am sa le pun si eu astfel de surprize, intr-o dimineata in gradina. Cat coloarant ai pus? Vad sunt mate si nu se vede nimic prin forme?
    AM facut si noi o activitate de genul acesta, dar in tavi de silicon.
    http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/04/09/trenuletul-inghetat/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super si ideea voastra,mi-ar place sa-i fac un trenulet si sa-i pun in cada cand face baie...bucuria lui.
      Colorant nu am pus mult,cred ca o picatura la albastru si galben,la rosu am folosit un pic de guasa ca nu am avut colorant:)

      Ștergere
  5. SI am uitat sa spun: foarte ambitios nazdravanul tau! :)))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...