20 mai 2012

Cheesecake cu ciocolata


 Incrediente
-150g biscuiti
-100g unt
-500g branza
-2 oua
-150g ciocolata
-150g zahar 
-vanilie
Biscuitii se dau pe robot si se amesteca cu untul topit,apoi se da la frigider pentru jumatate de ora,
Se bate branza cu mixerul pana devine ca o crema ,apoi se adaoga zaharul si vanilia.
Se separa pasta obtinuta in doua castronele,iar intr-unul se adaoga ciocolata topita.
Se pregateste tava,cu hartie de copt ,se aseaja bine stratul de biscuiti,se toarna toata crema alba, apoi cea maro pusa in cercuri pe deasupra.
Se da la cuptor pentru circa 40-50minute la 170C.
Dupa ce se raceste,se da la frigider pentru 8-10 ore.


3 comentarii:

  1. Ce bine aratăăăăăăăăăăăă! Am și eu o rețetă de cheese cake puțin diferită de a ta. Uite-o aici: http://floridemandarin.wordpress.com/2011/10/20/cheese-cake/ Și dacă pui și puțină nucă de cocos în brânză...are gust de rafaelo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Mie deobicei nu-mi place branza dar am vrut sa incerc,sincer e tare buna,a mea are gust a caramel.Cu nuca de cocos imi imaginez cat de buna e,cand o sa mai fac am sa pun si nuca de cocos.Ce bine arata si a ta,e mai inalta si se vede mai frumos,nu stiam ca se poate si cu philadelphia,bine de stiut:)

      Ștergere
  2. Hi hi, ți-am adăugat bannerul! Super arată! Acum postează și o postare cu cu codul pentru toți cei doritori! Ca să fie găsit mai ușor! Uite la mine unde am scris codul, că tot așa nu mi-a apărut jos cum trebuia! http://floridemandarin.wordpress.com/about/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...