16 mai 2012

Covrigi



  • 1 kg făină albă
  • jumătate lingură sare
  • 1 plic drojdie uscată
  • 500 ml apă (aproximativ)
  • mac
-se framanta aluatul,si se lasa la crescut aproximativ 30 minute,
-punem o oala cu apa la fiert,
-formam covrigeii, ii punem in apa clocotita,pana se ridica la suprafata ,apoi ii scoatem si ii punem in tava pe hartie de copt,
-presaram mac si dam la cuptor pana se rumenesc,
-apoi se scot si se acopera,
-eu am facut si dulci si sarati si doar o jumatate de cantitate:)



2 comentarii:

  1. Sa stii ca si pe asta o adaug pe lista cu lucruri de facut in bucatarie. Azi am facut cozonac, dar maine trebuie sa fac turta dulce si apoi covrigii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :),te anunt ca sunt cam crocanti,mie mi-au placut oricum,iar a doua zi se fac mai gumosi asa ca si cei cumparati,
      -uite aici o alta reteta de turta dulce,nu am incercat-o dar arata tare bine:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...