3 mai 2012

Paine

-azi am facut paine,a iesit coaja un pic crocanta dar mie imi place:)
Incrediente:
500g faina
250ml lapte+apa
2 linguri ulei
1 ou
un plic drojdie uscata
o lingurita zahar
o lingurita rasa sare
-am pus drojdia la dospit cu zaharul si un pic de apa,am lasat la crescut,
-am amestecat oul cu restul de apa+lapte si ulei
-in mijlocul fainii am facut o gaura ,am pus drojdia crescuta,am amestecat cu lingura de lemn,apoi am adaugat si restul incredientelor,
-am framantat un aluat moale si am lasat la crescut,
-dupa ce a crescut am rupt din aluat si am format bilute care le-am asezat in tava unsa cu un pic de ulei si i-ar am lasat la crescut.
-am uns painea cu un pic de ulei si am dat la cuptor 10 minute la 200C, apoi 20-30 minute la 180C,
-dupa ce am scos painea,am stropit-o cu apa si am acoperit-o...



2 comentarii:

  1. am revenit sa iti laud reteta de turte..au iesit grozave..insa eu le-am facut fara lapte si mai mici dar au iesit f bune.acum vad painica...scap de una dau de alta...insa la paine nu ma bag..desi arata foarte apetisanta a ta :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Atunci te astept si cu painea:))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...