11 mai 2012

Punct cruce curcubeu



6 comentarii:

  1. mi-aduce aminte de scoala generala.:)
    pe-atunci coseam pe etamina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare am cusut si eu in scoala??:))stiu ca am crosetat dar pe etamina nu imi amintesc:)

      Ștergere
    2. eu n-am crosetat deloc, nici nu mi-a placut lectia asta.
      in schimb am cusut des pe etamina.
      si am impletit putin cu andrelele.
      probabil depinde de scoala si de cadrele didactice, ce le placea si lor mai mult sa faca.:)

      Ștergere
    3. Da da,depinde de fiecare scoala:)mie mi-a placut lucrul manual,vroiam chiar si mai mult:))

      Ștergere
  2. Asa-mi place...da-mi voie sa "fur" modelul...
    Si eu am aveam atelierul de lucru si doamna ne punea de toate inclusiv la masina de cusut,dar nu m-a atras sa fac nimic atunci,deh da-i Doamne omului mintea de apoi...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...