14 mai 2012

Turta dulce pentru ceai:)

 Reteta am luat-o de la Camy :)

Incrediente
300g faina
150g zahar
2 oua
2 linguri miere
1 lingurita bicarbonat
1 lamaie(eu am folosit otet)
scortisoara
----------------------------------------------------------
-se freaca bine zaharul si ouale,apoi adaugam mierea,faina ,scortisoara si bicarbonatul stins in otet,
 -se framanat o coca si se lasa la frigider de pe o zi pe alta.
- am facut forme de pliculete de ceai,am pus poza mai jos dupa care m-am inspirat.

-in loc de turta dulce ,se poate face si fursecuri:)

 ...................................................................................................................................................


8 comentarii:

  1. wow, m-ai dat pe spate, arata extraordinar!
    bravo, Anca!=D>

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt super frumoase "pliculetele de ceai" din turta dulce!Felicitari Anca!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Camy...chiar sunt foarte bune.

      Ștergere
  3. Pare buna, buna...iar ma pui la treaba. Eu de abia am facut briose!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :),briose am facut si eu acum cateva zile ca imi plac si fac mai des:)

      Ștergere
  4. Arata delicios :):)Sigur le voi incerca,multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Micaela,le faci si apoi vii aici cu link-ul sa vada toti:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...