19 iun. 2012

Cum sa reciclezi,dozele de la suc



 -prima data se taie cu grija doza,sus si jos,partea de sus se arunca iar ce-a de jos se refoloseste:)


-cum nu am instrumente speciale,am folosit o andrea,un ac cu gamalie bagat in varful unui creion si ceva cauciucat...


-pe o foaie am desenat un fluture, 

 

-apoi am pus foita de tabla ,pe bucatica cauciucata si cu ajutorul andrelei,am transferat fluturele prin apasare,e un pic mai greu,foita de tabla fiind ondulata...
-apoi cu acul cu gamalie am apasat peste tot,aceasta tehnica e un fel de embosare,
-am decupat si la sfarsit i-am dat un pic de culoare cu oja roz sidefat.
 

-fluturasii i-am prins cu sarma si am ornat cateva borcanele pentru suport de lumanari...



 -din partea de jos a dozei,cu ajutorul unui patent am indoit marginile spre interior si am facut si din acestea suporturi pentru lumanari...


 -chiar si cheita se poate refolosi,o puteti folosi ca si suport de prins rame:)
-poza de pe net...


9 comentarii:

  1. Îmi place! Voi încerca şi eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi vine să cred că a putut să-mi iasă ceva atât de frumos dintr-un pet!!! Am folosit o cutie de bere Golden Braun, e foarte subţire petul şi uşor de tăiat. O să-şi arat o poză cum mi-a ieşit :D

      Ștergere
    2. Abia astept sa vad ce ti-a iesit:)

      Ștergere
    3. http://kemell.k5.ro/wp-content/uploads/2012/06/fluturi-si-flori-din-pet-de-aluminiu.jpg

      :-)

      Ștergere
    4. Super ti-a iesit,imi place asa mult forma de la fluturas...:)

      Ștergere
  2. Din partea de jos a dozei (fundul dozei) tăiat cu grijă sub inelul gros(cu foarfeca )ies niște cercei extraordinar de frumoși...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...