15 iun. 2012

Monkey bread cu lamaie

Cu ceva timp in urma am descoperit blogul Adelei,unde am gasit multe idei de activitati pentru copii si nu numai.Daca aveti nevoie de idei dati o fuga pe blogul ei:)
 Cum spuneam la provocare,am gasit cateva retete care sa zic asa mi-au facut cu ochiul si as vrea sa le incerc,asa ca v-am invitat la o provocare.
Prima este Adela cu monkey bread cu lamaie,  
-aici poza preluata de pe blogul Adelei.
Nota:
delicioasa,merita de incercat,Adela ne-a dat ideea de-a le face si cu budinca,cred ca ar fi si mai si:)Multumim inca o data pentru participare...

 Tot monkey bread a facut si cumnata mea Adina,multumesc:)

4 comentarii:

  1. budinca mea de banane....tre sa mai astepte...poate o fac maine da nu promit :D (alina)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept Alina,doar nu am pus data limita:)

      Ștergere
  2. N-ar fi rau sa fac totusi inca una!As vrea ceva cu capsune....

    RăspundețiȘtergere
  3. :) chiar si eu m-am gandit azi sa o refac dar in forma de trandafir ca aici http://blog-ank09.blogspot.it/2010/02/paine-in-forma-de-trandafir.html sper sa iasa :)
    cu capsuni...cred ca ar iesi ceva tare bun...dar capsunile cum sa le pui??inuntrul bilutelor sau asa ca si sos?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...