25 iun. 2012

Stampile pentru plastilina,sau aluat sare


 -din ideile de aici  am facut aceste stampile,
-dupa ce am desenat pe capac desenul,sau numele copiilor,am facut formele cu pistolul,
-prima data am vrut sa incerc sa fac stampile cu goase,dar...nu a mers,se vede mai jos,nu am pus uniform stratul de silicon din pistol ,si nu se intelege nimic,


 -aici am facut rapid un aluat de sare si am stampat,aici e mai bine si pentruu copii merge,
-tipa care a facut aceste stampile a folosit o pasta simpla doar faina si ulei.


-Vazusem pe internet si forme mult mai complicate,trandafiri,frunze,si ieseu super bine dar scria ca sunt facute cu silicon transparent,poate cu siliconul merge mai bine decat siliconul de la pistolul...

3 comentarii:

  1. e interesanta ideea, dar trebuie multa indemanare si mult exercitiu. adica asta e din categoria 'd-alea grele'.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ,asa e,multa indemanare si rabdare:)

      Ștergere
    2. aici am gasit un link cu silicon ,pt cine intereseaza :)

      http://blog.craftzine.com/archive/2011/07/how-to_make_no-carve_stamps.html

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...