6 iul. 2012

Rochita


-tiparul l-am scos de la o camasuta de-a lui Luca(deci ar fi marimea 9-12 luni)


-am facut fata si spatele,ajustand pe unde mai trebuia:)
-pentru partea de la spate am adaugat 3cm pt.partea peste parte,sa pun nasturi,


-manecile


-fata,exterior si interior,


-prinderea manecii,


-partea de sus terminata,
-am cusut separat fata-spate exterior,apoi fata-spare interior,pe linia umarului,apoi le-am cusut impreuna,si manecile,am intors pe fata si calcat...


-partea de jos e gogosar,imi place mult modelul asta,fata e de 50cm,dosul de 30cm,am incretit partea de jos,separat la amandoua,apoi am cusut impreuna...
- am cusut partea de sus cu cea de jos,aici la fel,partea de jos am cusut-o cu partea de sus,interior separat de exterior
 -si asa e interiorul rochitei,


-interior-


 -exterior-


-singurul lucru care nu-mi place,sunt manecile,le-am incretit prea mult si stau cam aiurea,
-rochita am probat-o pe Luca si ii sta super:)imi place cum mi-a iesit,si asta imi da curaj sa incerc si alte modele:)
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...