13 aug. 2012

Cutiuta


-este o cutiuta usor de realizat,si numai buna pentru ambalaj de cadouri mici...:)
-se taie un patrat la dimensiunea dorita, se indoaie in 3 parti egale ca in imagine,


-se rotunjesc colturile si se taie asa cum am trasat eu liniile negre in poza,


-se  taie o fasaie de carton,de alta culoare,lunga si ingusta cat partea indoita,


-se ridica laturile,se suprapun si se capseaza,


-eu am avut cartonul din mijloc mult prea mic si nu am reusit sa fac un model mai frumos,
-cartonul alb se taie pana la mijloc,ca in imagine,


-se deseneaza o forma,jumatate de fluture,sau ce vreti voi...


-se decupeaza,


-capsele se pot ascunde lipind abtibilduri...


6 comentarii:

  1. Asta chiar îi faină :))) O să o încerc și eu :)) Mulțumim de idee!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Mulţumesc pentru idee!O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. super idee si ieftina pe deasupra...cand ne grabim sa impachetam un cadouas si nu avem cu ce o sa punem in practica ideea aceasta.Multumim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere,da e fain cand ai nevoiue sa ambalezi ceva si nu ai cu ce:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...