20 sept. 2012

Saboti inainte si dupa



A trecut vara si nu v-am aratat sabotii mei reanoiti:)
-la inceput erau simpli cu o catarama la care le cazuse cateva pietricele,
si fiind foarte comozi, m-am gandit sa-i modific...
-am dat jos catarama,apoi in locul cataramei am cusut sa tina partile intre ele...


-din ceea ce aveam eu adunat prin dulap,am ales o banda de elastic si cativa trandafirasi,cu margelute...


-am cusut trandafirii pe elastic,apoi elasticul de marginea bucatii de piele,
-si m-am facut cu saboti noi:)


10 comentarii:

  1. waw...ce transformare...arata mult mai bine asa...plus ca sunt personalizati si unicati acum :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac tare mult!
    arata super!
    trandafirasii i-ai facut tu? daca da, cum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,da i-am facut eu...uite aici un tutorial http://www.youtube.com/watch?v=bL5Rx4Y4IKE&feature=player_embedded
      doar ca eu am folosit alt material de aceia se vede diferenta...

      Ștergere
  3. Foarte frumosi si ochiosi au iesit! Iar floricelele au iesit ca o bijuterie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să știi că și eu am niște saboți de transformat și nu prea am idei cum. Bună ideea asta! O să încerc. :) Foarte drăguți sunt!

    RăspundețiȘtergere
  5. Complimenti! Bel cambiamento! :)
    Cecilia

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...