16 sept. 2012

Tutorial floare fetru


Pentru inceput va trebuie pasla, folie cu bule,apa si sapumn,
-daca intereseaza pe cineva,eu de aici am dat comanda de diverse culori de pasla,
-eu am luat-o in forma asta ca doar asa avea,acum am vazut ca au si simpla nu asa pe sfoara...


-am desfacut pasla de pe sfoara si am asezat-o pe folia cu bule...


-am facut o solutie de apa calda si sapun lichid(la o cana de apa aproximativ 3-4 picaturi de sapun lichid)si am pus pe pasla,


-am rulat folia si am inceput sa rulez,la inceput delicat apoi am inceput sa apas mai tare...


-dupa ce am terminat,a ajuns asa,trebuie sa devina o pasla destul de densa,sa nu se poata rupe...


-apoi am decupat trei flori ,mare,mijlocie si mica,


-le-am bagat din nou in solutia de apa si sapun,le-am pus pe folie si iar rulate bine ,pana devin capetele rotunjite,apoi se lasa la uscat,


-dupa ce s-au uscat,se suprapun straturile de flori si se cos impreuna,
-in mijloc se pot pune margelute,nasturi...
-la frunze,am procefat la fel,doar am decupat forma de frunza,

-si aici toate florile in diverse culori...


 

 


6 comentarii:

  1. Foarte dragute sunt!POti folosi si lana, tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,lana se poate folosi daca e netoarsa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult floricele si as vrea sa incerc si eu. Exista si o adresa de mail pe care pot plasa comanda de fetru? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac:) eu am trimis pe adresa asta designer@stilcarpet.ro,daca nu iti raspunde poti incerca sa ii scrii chiar si acolo in picasa,eu asa am luat legatura cu doamna...

      Ștergere
  4. Se poate si din lana netoarsa si din lana toarsa gata tricotata.Spor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adela,chiar m-ai facut curioasa,eu am incercat odata cu un fir de lana normala cu care mai crosetam sau impleteam,am desfacut firul si apoi am tras fir cu fir pana a devenit asa pufos,dar cand am incercat sa fac o biluta cu apa si sapun nu a mers.
      Am vazut genti facute asa,mai intai tricotate apoi impaslite si erau tare frumoase...trebuie sa mai caut informatii:)
      Tu lucrezi cu pasla?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...