21 sept. 2012

Tutorial pistil II


Am folosit:
-gelatina
-aracet
-amodon de porumb
-sclipici colorat
-goasa verge
-fir de bumbac
Se pune o lingurita de gelatina la aproximativ 100ml apa,
se lasa 10 minute,apoi se da la cuptorul cu microunde sau pe baie de aburi pana se dizolva,
-se lasa la racit,apoi se introduce firul de ata in gelatina,se lasa doar cat sa patrunda apa,apoi cu degetele se indeparteaza surplusul si se pun la uscat,intinse drept...


-dupa ce s-au uscat,se taie fire de 6-7cm,si se indoaie in jumatate,


 -din amidon si aracet se face o pasta,cantitatile sunt luate la ochi,
-daca vreti pistilurile colorate,se imparte pasta in mai multe recipiente si se adaoga culoarea dorita,
eu am folosit doar verde,


-se introduce firul in pasta,


-si se pune la uscat,
-eu am pus pe un bat de frigarui ,sprijinit pe doua suporturi de lumanari,


-dupa ce s-au uscat putin se repeta operatiunea,pana devine la forma dorita,
-asta doar la pistilurile colorate,la cele cu sclipici,doar o singura data si apoi introduse in sclipici...


 -se lasa la uscat bine,si se leaga cu un fir de ata in mijloc fiecare culoare separat,


-se pot face colorate cu goase,


-cu sclipici,sau cu diverse ate colorate...


-sau cu stamine in diverse lungimi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...