17 sept. 2012

Tutorial,lacramioara din pasla


-am gasit aici acest tutorial,care mi-a placut mult si il arat si voua,poate vrea careva sa-l incerce,eu din pacate nu am ace de impaslit...
-frunza e impaslita cu acul,e intersesant ca pe margine are si sarma,
-floricelele sunt usor de facut,se pune pasla alba pe o biluta sau margea mai mare,se impasleste cu apa si sapun,apoi se taie cu foarfeca si se formeaza petalele,ce mi-a atras atentia e ca floricelele sa stea asa frumos sunt bagate in aracet dizolvat cu apa...
-cine incearca sa dea de stire:))

2 comentarii:

  1. ce frumos!! lacramioarele sunt florile mele preferate!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee,atunci trebuie sa le incerc,si daca imi ies bine ti le ofer:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...