21 oct. 2012

Buchetel de toamna


Va mai amintiti de buchetelul de aici?:)
Dupa ce s-au uscat florile am pastrat tavita,buretele si fondita,
-buretele l-am curatat de frunze si l-am lasat la uscat,iar acum dupa muuulte luni le-am refolosit:)
Buretele,tavita,sarmulite de prins frunzele si frunze,


-prima data am tinut buretele cateva minute in apa 10-15 min pana absoarbe bine apa,dar sa nu curga din el,
apoi am pus frunze de jur imprejur prinse cu sarmulite verzi,


-si apoi am inceput sa pun florile,
eu am folosit crizanteme din ghiveci,am taiat toate florile si restu am lasat ,poate o sa faca bococi sau o sa reziste pana la primavara:)
am pus mai intai pe margine,flori cu tija mai mica,apoi in mijloc cu tija mai mare,



 si buchetelul,patratel:)...





Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...