miercuri, 17 octombrie 2012

Ce poti face din coji de portocale


Pentru ca au inceput sa apara portocalele,va dau cateva idei ce puteti face din coji...
Aici este primul filmulet care l-am gasit si mi-a placut foarte mult,eu nu port bijuterii dar se pot face atatea alte decoratii....


Deja am inceput sa fac primele floricele,cele mari sunt cu forme,iar cele mici le-am taiat la ochi,ca nu am forme asa mici,dar am sa improvizez eu:)
In filmulet arata ca, dupa ce decupeaza formele, pune o greutate pe ele,sa se usuce drept sa nu se onduleze...
Aici un alt filmulet unde arata cum se fac trandafirasi din coji de portocale,iar dupa ce se usuca se pot lacui cu lac,sau cel mai la indemana,oja de unghii:)
Si aici ,trandafirasi parfumati...

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...