17 oct. 2012

cum sa faci o forma pentru plastilina

In titlu am scris forme pentru plastilina,dar se poate folosi la orice tip de aluat,
ideea este preluata tot de pe you tube,canalul arte per te...
Pentru ca si lui Levi ii plac pestisorii,am ales sa fac si eu tot un pestisor.
Se deseneaza pestisorul pe un carton si se decupeaza,


se decupeaza inca doi pestisori si se lipesc,formand trei straturi,
se taie o fasaie de folie transparenta,aproximativ de 1,5cm  trebie sa fie mai tare,


 apoi se lipeste cu pistolul la cald,de carton,
-unde sunt colturi,inainte de a lipi se preseaza cu mana,
ca in imagine,


asa se vede dupa ce am terminat de lipit,


La sfarsit se coloreaza partea de sus,si se decoreaza.


 Aici am incercat pe plastelina...
La inceput nu prea credeam ca o sa mearga,dar se fac formele foarte bine....



3 comentarii:

  1. hmmm parca e mai usoara varianta cu cutia de suc / bere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da da,eu am incercat mai demult cu o doza de la suc,dar nu am reusit,apoi am vazut si la tine si am zis ca daca ai reusit tu,trebuie sa reusesc si eu:))))
      as incerca,dar tot asa lipit pe carton:)

      Ștergere
    2. pai nu mi s-a parut greu. bine, am avut si forme usoare: mar si frunza.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...