luni, 1 octombrie 2012

Felicitare


  
Am gasit acest model intr-o carte cu mai multe tutoriale de facut felicitari.
Cum nu am imprimanta sa scot schema,
-am facut-o eu pe o foaie de matematica,
-am masurat un patrat de 7x7cm,apoi in colturi,ca in imagine am masurat un cm la fiecare colt ,apoi am trasat liniile si a iesit un patrat oblic,


 asa am procedat si cu celalalte patrate pana a ajuns unul mic in centru,


 -asa se procedeaza si la triunghi,si la alte forme...

 

  Am folosit hartie pentru ambalat,
-am taiat fasaii de 7x4cm si le-am indoit in jumatate pe lungime,
apoi am inceput sa le lipesc pe schita facuta,lipind doar pe margine sa nu se lipeasca si pe schita,


la sfarsit arata asa,apoi am taiat marginile sa ramana un patrat,


pe cartonul de felicitare am taiat un patrat de 6x6cm si am lipit patratelul cu banda dubla adeziva,
nu am mai pozat,dar peste patratel am lipit o foaie alba tot cu banda dubla adeziva.


felicitarea din fata,


si alte incercari...



-aici am descarcat si cateva pagini din carte.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...