23 oct. 2012

Fetru fals


Tot din canalul Ombrettei, arte per te,am descoperit si fetrul fals,
e o tehnica usor de realizat,cu produse la indemana oricui.
Am folosit:
apa
aracet
culoare(goase,tempera)
si obiectul principal,discurile de vata...
................................................................................................................................
compozitia de apa si aracet depinde cat de tare vrei sa fie materialul,
in filmulet spune ca daca vrei un material mai tare se pune jumatate apa,jumatate aracet,sau mai moale 30% aracet si restul apa.
Eu pentru culoarea rosie am folosit 2 lingurite pline de aracet si 5 de apa,si au iesit destul de tari,dar usor de lucrat,
iar pentru culoarea verde am pus o lingurita rasa de aracet si 3 linguri de apa,si au iesit tot tari dar mai moi fata de cele rosii...
Dupa ce am amestecat bine apa cu aracetul,se adaoga culoarea si se amesteca bine,


 apoi se introduc discurile de vata si inmoaie bine in compozitia de apa si aracet,
dupa ce au absorbit din compozitie, se strang bine cu degetele pana se scurge tot surplusul,apoi se pune la uscat,


dupa ce s-au uscat sunt destul de rigide,parca ar fi o hartie groasa,
dar daca se mototolesc intre degete se mai inmoaie...


Din discurile rosii am facut petalele,taind intr-o parte pana la mijloc,
si le-am lipit suprapunand o parte peste alta,

pe un disc verde,am lipit doua frunze,

apoi am lipit petalele de jur imprejur,


am mai lipit inca patru petale in mijloc,pe astea sa fie mai mici le-am decupat,se vede putin diferenta,
apoi am taiat o fasaie verde,am franjurat,apoi rulata si lipita in mijlocul florii,


si floarea gata,


se pot decora,pungi cutii...


o alta idee gasiti si aici.



10 comentarii:

  1. Ce idee interesanta,nu-mi inchipuiam sa se faca asa ceva din dischete...a iesit o super floricica!Multumim pentru explicatii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee interesanta!
    Floricica a iesit foarte frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,si cate tehnici frumoase si interesante mai sunt,si inca nu stim:))

      Ștergere
  3. ce interesant!
    si floarea e foarte draguta!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca, ai cele mai surprinzatoare si neconventionale creatii!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...