30 oct. 2012

Flori din carton,hartie reciclata.


Pentru aceaste flori am folosit cartonul de la o cutie de suc,
am taiat mai multe cercuri(1) apoi am facut o taietura spre centru(2),
si cu pistolul cu silicon am lipit putin parte peste parte(3)
pe un cerc mai mare am lipit un rand de cerculetele formate(4),
apoi am lipit al doi-lea rand,
am lipit in centru un nasturel,
si a iesit o floare argintie:)

 ....................................................................................................


La a doua floare am folosit staniolul de la o cutie de margarina,
am taiat-o in patru,
si am decupat doua flori mai mari si doua mai mici,
le-am suprapus,am pus in centru un pic de silicon,din pistol si am presat margele,apasand sa prinda bine...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...