17 oct. 2012

Flori din servetele


Dupa cum spuneam ieri,am gasit un canal de youtube,dupa placul meu sa zic asa:)
Astazi am facut cateva lucruri simple dar folositoare...
Pentru floricele,va trebuie servetele de bucatarie,in filmulet a folosit un servetel mai tare dar eu am facut pe unul obisnuit si merge si asa,
Am taiat cateva petale,


apoi am pictat partea de sus cu mov,primele doua randuri,apoi urmatoarele le-am pictat si cu galben,
iar in ultimele doua randuri am dat un pic de culoare rosie,
 

le-am lasat la uscat,apoi le-am lipit cum se vede in imagine,suprapunand cele 5 petale,


le-am lasat un pic sa se usuce si am strans partea din mijloc,


 si aici toti pasii,
le-am lipit,am strans partea din mijloc,apoi am pus un strop de aracet si am picurat putin sclipici galben.
In filmulet pentru partea din mijloc,foloseste polistiren colorat si apoi razuit,e o idee buna de tinut minte:)
sunt foarte dragute si se pot folosi pe orice...



4 comentarii:

  1. Ce frumoase ti-au iesit! Si eu ma apuc de flori dar din hartie creponata, am vazut cateva modele frumoase intr-o carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura,cred ca se lucreaza usor cu hartia creponata:)

      Ștergere
  2. e ceva de munca aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un pic,dar se merita,eu le pastrez asa,si cand am nevoie de o floricica le am deja gata:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...