21 oct. 2012

Forme cu pistolul de lipit cu silicon


Azi am facut o alta descoperire pe you tube:) formele cu pistolul de lipit,
Am folosit,pistolul de lipit cu silicon,nasturei,ulei si o forma de silicon,


Am folosit ca suport siliconul,am incercat si pe o folie de plastic dar nu am mai reusit sa dezlipesc,de pe silicon se dezlipeste foarte usor,
-am pus siliconul pe suport, 


 -apoi cu grija am pus nasturele dat inainte cu ulei de bebelasi,merge si uleiul normal,
si am lasat la uscat pana s-a intarit.


-dupa ce s-a intarit am scos nasturii din forme,am incercat cu mai multe forme,


-daca se foloseste o forma dreapta,cum am folosit eu floricica,se unge forma cu ulei,se pune pe suport si apoi se pune siliconul fierbinte,se lasa la uscat apoi se scoate...

 

nu stiu cat se intelege,dar aici am folosit plastilina ca proba,nu prea merge fiind prea moale.


 aici prima forma a fost facuta pe suportul de silicon,iar a doua pe o folie transparenta,nereusind sa o dezlipesc am decupat folia,
Se pot face din diverse materiale,fimo(polymerclay)ipsos,si merg bine pentru nasturei,sau felicitari...


O alta idee care mi-a placut este si asta:
am pus silicon pe suport,apoi deasupra un abtibild cu un mar,(nu e obligatoriu abtibild ,se poate pune si un desen pe hartie sau o fata decupata dintr-o foto)


iar apoi se mai pune un strat de silicon cald si se lasa la uscat,


dupa ce s-a uscat arata asa...


si astea se pot folosi in multe activitati cu copii,pentru ca nu se rup si se pastreaza mai mult timp.


8 comentarii:

  1. Foarte bună ideea! O să o încerc și eu! Pe aceste forme cred că merge să lucrezi și cu cernit! Mulțumim Anca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da sigur merge...sunt atatea denumiri la cernit ca nu stiu cum sa-i mai spun:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce interesant!! eu cred ca denumirea generala este de argila polimerica si cernit, fimo sunt firmele....nu-i asa oare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca ai drepatate,unii spun fimo,altii cernit cred ca,cum s-au obisnuit...

      Ștergere
  4. Super ideea! Iti multumesc ca ai impartasit-o cu ceilalti. As dori sa imi cumpar un pistol de lipit si eu si vroiam sa te intreb daca esti multumita de al tau si de unde l-ai luat. Iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place:).Pistol de lipit il am pe cel mai ieftin,nu am ceva profesionist:)

      Ștergere
  5. cu acestpistol de lipit se poate lipi si fimo pe portelan de axemplu pe niste cani?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincera sa fiu nu cred ca tine,eu tot ce am lipit cu el nu a tinut prea mult.Cel mai bine prinde materialele textile,fetru,dar nu-ti garantez ca merge pe ceramica sau sticla...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...