12 oct. 2012

Forme pentru baie parfumate...


 Am folosit :
bicarbonat de sodiu,
esenta de eucalipt,
apa,
colorant alimentar(eu am pus foarte putin),
forme,
 am avut forme pentru gheata in forma de mar,
............................................................................................
 se pune intr-un vas bicarbonatul,am pus la ochi,esenta,aproximativ 10-15 picaturi,apoi se adaoga apa,putin cate putin,pana devine o pasta groasa si colorantul,
se pune in forme si se lasa peste noapte,
eu dupa ce le-am scos le-am mai lasat inca o zi la uscat...
Pentru prezentare am folosit firul facut de mine aici.


 

Se mai pot face si mai complicate, asa sau asa...


6 comentarii:

  1. Adevărul este că esența de eucalipt este super tare! Desfundă foarte bine nasul! Eu o folosesc în băița bebelui când are năsucul înfundat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da da,eu am pus cam multa in timp ce o preparam,mi-a desfundat si nasu si ochii:))

      Ștergere
  2. imi place....trebuie sa incerc si eu :) si mai ales firul colorat asa!!! super ideea:)A.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...