16 oct. 2012

Inimioare parfumate


Zilele trecute,cautand un filmulet pe you tube,am gasit canalul Arte per te,unde am gasit multe filmulete asa cum imi plac mie:)
activitati usoare care se pota face cu ce ai in casa si nu necesita multi bani...
Azi postez aceste inimioare parfumate pentru sertare,normal ele se fac din ipsos,dar aici foloseste pudra care e mai rezistenta...

Aveti nevoie de:
pudra pentru bebelasi
aracet,
esenta,eu am folosit ceva floral
culoare ,acrilice sau guase,tempera...
forme
obtional, perle pentru decorat...(eu am pus sclipici si rau am facut ca se prinde tot:) )
tot obtional,banda adeziva...

Se face un aluat din pudra,aracet se amesteca bine se ajunge culoarea,si se framanta din nou,pana se formeaza o pasta moale,
la mine,nu stiu care a fost problema,dar tare greu am lucrat pasta,poate era pudra expirata ca o aveam de mult timp....


 se presara pudra in forme,


apoi se rupe din pasta formata  o bucatica,si se preseaza in forma,
pasta mea era mult prea groasa si nu am reusit nicum sa o fac neteda...

in filmulet spune ca se lasa pana a doua zi,sau cateva zile asa in forma,
eu a doua zi le-am scos din forma si le-am mai lasat inca 2-3 zile pana s-au uscat complet.
dupa ce s-au uscat bine se pot decora,
 

 Pentru a decora,se dau inimioarele cu aracet si se pun perlute sau se picteaza...numai sa nu puneti sclipici:))
Inimioarele se pun in sertarele cu sosete...sau lipite pe sertar cu banda dubla adeziva...


2 comentarii:

  1. Vai Anca,am crezut ca sunt de mancat cand le-am vazut in prima poza!Deja simteam miros de vanilie!M-ai pacalit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))ai crezut ca sunt fursecuri sau ceva nu:))
      le poti face cu parfum de vanilie,matipan(dac iti place)si le tii undeva prin preajma sa le simti mirosul:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...