19 oct. 2012

Puzzle handmade

La invitatia lui Little Lucky de a propune o colectie,am hotarat puzzle handmade.
Primul meu puzzle handmade a fost anul trecut la provocareade vineri: am avut cateva imagini taiate in diverse forme. Baietelului meu i-a placut foarte mult, cu toate ca se cam enerva ca nu reusea din prima.

De curand am facut puzzledin cuburi de construit, inspirata de o poza de pe net. Acesta i-a placut si mai mult, inversa cuburile si facea diverse combinatii, distrandu-se de minune.


Zilele trecute baietelul mi-a cerut sa-i dau ceva sa faca. I-am oferit o forfecuta si cateva foi dintr-o revista sa decupeze.
 Dupa ce s-a plictisit de taiat, a spus ca vrea altceva si i-am sugerat sa lipeasca pe un caiet tot ce a decupat. 
A fost tare incantat.
Printre foile pe care i le-am dat a fost si un carton de la acuarele, cu cateva imagini. 
Am fost curioasa cum o sa le decupeze, cartonul fiind destul de gros pentru el, si am ramas surprinsa in ce mod le-a taiat: a taiat fasii si le-a lipit una cate una ca un puzzle.:) 





Mi-a placut mult ideea. Si daca tot am venit cu propunerea asta, sper sa reusim sa mai facem si alte idei.:)"

Un comentariu:

  1. Puzzle cu cuburi leggo am și eu :) Tot așa ne-am jucat ceva vreme în urmă și lui G îi place tare mult! Îmi plac așa mult lucrurile făcute de tine că nu reușesc să țin pasul :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...