31 oct. 2012

Stelute 3D


Am gasit aceasta idee pe youtube,
in filmulet steaua e mai mare dar eu am vrut mai mici,si le-am facut pe jumatate.
Se face steaua ca in imaginile urmatoare,




Dupa ce am facut steaua, copiem doua stele pe un carton,
le decupam si trasam linii ca in imagine(13)
Eu am facut liniile cu cuterul,apasat foarte putin,sa nu taie de tot,apoi am indoit(14)
Am lipit snutul pentru agatat(15)
In interior se mototoleste o bucatica de ziar(16)

 

apoi cu banda de hartie se lipeste de jur imprejur(17)
Pentru a intari steluta se lipeste pe o parte o bucata de ziar sau o coala alba,mai mare ca steua si se taie cu 0.5cm mai mare,iar la capete se taie ca in imagine(18)
se taie si partea de jos(19)apoi se lipeste de jur imprejur(20)
iar pe partea ramasa se lipeste o steluta alba,la dimensiunea initiala.


 In filmulet ,stelutele se dau cu vopsea acrilica alba,
eu am ales sa le lipesc din prima cu foaie alba,apoi lipit servetel cu decoratii de sarbatori.
Deocamdata  le-am lasat asa,pana imi vine o idee cum sa le decorez:)


-si date cu sclipici...se putea si mai bine...




2 comentarii:

  1. Astea o să le fac și eu :) Sunt foarte frumoase! Poate să le dau cu sclipici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,cred ca am sa mai fac cateva,sunt usor de realizat,buna ideia cu sclipici:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...