3 oct. 2012

Tutorial cutie I


Maine vreau sa-i fac unei mame o surpriza pentru fetita ei,
am pregatit cateva bentite si inca cateva maruntisuri si vreau sa le ambalez,
asa ca m facut doua cutii,asta e prima:
Pe un carton alb sidefat am indoit cartonul dupa dimensiunile aratate in foto,
am folosit o coala de 16x21cm,
apoi am taiat in liniile indicate cu verde,


Am indoit spre interior si am lipit cu aracet,
prinzand cu doi clesti sa tina pana se prinde aracetul...


Apoi am pregatit partea de deasupra,
am folosit carton portocaliu lucios de 27x15cm,
am indoit ,
pentru indoit cartonul mi-ar prinde bine un scor-pal,poate candava o sa imi iau:)


Am lipit parte peste parte ,

E in forma de cutie de chibrit,


Ca sa fie mai frumoasa ,am lipit un cerc de hartie pentru decorat. 


le: Asa l-am facut pana la urma:)...


9 comentarii:

  1. Ce faina e!Si de micutii tai dovlecei nu ne povesteti nimic?
    Si nu uita de inimioara...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dovlegeii sunt postati mai in urma...inimioarei o sa'i vina si ei randul:)

      Ștergere
  2. Anca, ceva nu e in regula cu dimensiunile scrise pe tutoriale. Daca cutiuta are adancimea de 5 cm, asa cum scrie in primul tutorial, capacul cu dimensiunile din al doilea tutorial nu se potriveste, acesta avand 3cm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Roxana ai dreptate,am gresit eu,normal e de 3 cm...Multumesc pentru atentionare:)

      Ștergere
    2. Sa stii ca nu am fost atenta si cum am lucrat etapizat ( intre un pic de joaca, facut mancare,etc) cand sa asamblez cutiuta... surpriza, nu se potriveau partile :)) Am refacut eu calculele.
      Dupa parerea mea, cred ca mai bine ar fi ca laturele capacului sa aiba aceeasi dimensiune, respectiv 3 cm, zic eu ca e mai simplu la lipit :) Eu asa am facut.
      Acum scriu si eu postarea cu care ma inscriu la concurs :)

      Ștergere
    3. Ma bucur ca ai rezolvat pana la urma,abia astept sa-ti vad cutiuta:)

      Ștergere
    4. Anca, ar trebui sa modifici si dimensiunea foii, la 16x21cm.

      Ștergere
    5. Nu stiu ce s-a intamplat de am imbolmojit asa toate...cred ca am facut si am mai modificat pe parcurs...multumesc:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...