15 oct. 2012

Ursuletul miscator


Am copiat imaginea de ursulet cum am facut aici,
am decupat pe un carton auriu,corpul ursuletului dar fara maini,
apoi din carton ondulat am decupat salopeta si fondita ,


 am lipit fondita, salopeta,
si am prins manutele cu butoni pentru hartie,
apoi mai sus de unde am prins butonii am legat un fir de ata,prinzand de ambele parti,pentru miscarea bratelor,
poate se intelege mai bine in imagine:)


 ata am lasat-o lunga,si la capat am lipit un borcanel cu miere din carton,pentru tragere,


cu bratele in jos,


 si ridicate,


m-am inspirat dintr-o revista...
am sa revin pe parcurs si cu alte idei:)


in imagine este pus si un patrat sa blocheze caderea bratelor pana jos,
mie nu mi-a trebuit,corpul ursuletului fiind destul de ingust...

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...