20 nov. 2012

Fulgi pe CD-uri



Ieri am primit de la gradinita la Levi o fisa 
in care ne cereu sa facem cate doua Cd-uri de copil ,
cu fulgi,pentru a orna toata incaperea gradinitei,
deja pe hol erau cateva atarnate si se vedeau tare frumos:)
Prima data cand le-am vazut m-am gandit cat de simplu se fac,dar nu a fost chiar asa,
ba am pus mult aracet si hartia s-a ondulat,
ba cand puneam fulgul pe CD se rupea,
cateva le-am facut de aseara si le-am pus la presat
 fara sa se usuce si s-a luat culoarea,
s-au opndulat,si a trebuit sa le refac:)
Deci,
pe o foaie se aseaza CD-ul si cu creionul se face un cerc,
apoi se decupeaza,
eu am pus mai multe foi si am taiat mai multe odata,
apoi se impatureste in jumatate,apoi inca de doua ori,pana devine un unghi de 45',
cu foarfeca se fac diverse crestaturi,pentru a forma modelul,
din colt se taie mai mult sa se formeze gaura din mijloc,


Dupa ce am curatat CD-ul,am sters scrisul cu acetona,
in partea din mijloc am pus aracet apoi mult glitter si am lasat la uscat,


Dupa ce s-a uscat,am lipit foaia,pe ambele parti ale Cd-ului.
Vor fi prinse cu fir transparent-nylon de pesarie.
Sper de sarbatori sa reusesc sa fac o foto doua:)cu toate la un loc.



6 comentarii:

  1. Și eu câte CD-uri nu am aruncat :(( Apropo, și eu particip la concurs! Întâi să mă uit ce vreau să probez...de fapt nu ar fi prima dată...dar sunt atât de multe că nu mă pot decide ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu duc lipsa de CD-uri:)...la ceva o sa te hotarasti tu:)succes!!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. multumesc,asa nu sunt cine stie ce,dar puse undeva sus in bataia soarelui arata mult mai bine:)

      Ștergere
  3. harnicuta de Ancuta! Nu stai o clipa, felicitari! Asa sunt si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Izi,stiu si eu ca esti tare harnicuta:)cu masinuta ta(triplokul)faci atatea lucruri frumoase:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...