6 nov. 2012

Fulgi


 Am incercat doua variante,una cu pistolul cu silicon si una cu aracet,
Am ales un fulg,


am pus silicon in forma fulgului,direct pe hartie,


sau aracet,pus pe o folie,iar hartiea dedesubt,


si am turnat cat mai mult sclipici(glitter) argintiu sa prinda bine,


 le-am lasat la uscat,
cele cu silicon doar cateva minute pana s-a intarit,iar cele cu aracet pana a doua zi,apoi le-am dezlipit...
 cu aracet


cu silicon(pistolul de lipit)


amandoua variante sunt fragile,
nu pot fi folosite ca si decoratii,
dar merg foarte bine lipite,pe felicitari,cadouri,pungi,cele cu aracet merg lipite chiar si pe geam:)...


4 comentarii:

  1. interesant.
    parca cele cu silicon arata mai bine, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi plac si cele cu aracet...pozele lasa de dorit,in realitate sunt mai frumosi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. superb!!! sunt grozavi fulgii, pacat ca nu sunt rezistenti..deja ma gandeam la ceva decoratiuni dupa ideea ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coca,cei cu silicon,daca pui mai mult sunt rezistenti,dar sunt inestetici pe spate,doar de gasit alta idee,de exemplu pe silicon se desprind foarte usor,dar nu am avut ceva mai mare...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...