16 nov. 2012

Ingeras din dop de pluta


 Cu acesti ingerasi
 particip la concursul Cizmulita Mosului de pe Clubul Magic.
Realizare:
  Am vopsit dopul partea de jos cu corector alb,

 

 pentru par am lipit cu pistolul fir argintiu,
aripile,la unul am pus aripi crosetate,aveam de anul trecut,
iar la celalalt am folosit un disc de vata,taiat in forma aripilor si dat putin cu glitter,
un ingeras l-am lasat asa alb 
iar pe unu l-am imbracat cu o dantela si i-am lipit o inimioara.


se pot realiza si impreuna cu copii,aici filmuletul
 
 


10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si mie! si mie!
      parca canta o colinda :) sau nu inteleg eu bine..>?
      :))

      Ștergere
    2. da da canta o colonda,are gurita in forma de O:))

      Ștergere
  2. Foarte frumos Ingerasul tau. Daca vrei poti participa cu el la concursul nostru; trebuie doar sa editezi si sa specifici participarea. Iata link-ul http://clubulmagic.blogspot.ro/2012/11/concurs-cizmulita-mosului.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee interesanta!Multumim,si sa aveti spor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Participă cu el la concursul de pe Copilărim! Este foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deja sunt inscrisi:)dar o sa participam si la asta dar cu alceva:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...