14 nov. 2012

Poinsettia-craciunita



 Pentru aceste ornamente,
 am folosit o crenguta de flori din plastic,
 

am demontat-o in totalitate,


 dupa ce am desfacut florile si frunzele,
le-am montat din nou dar divers,
am scos capacelele de la frunze,
am introdus prima data un capacel prin floare ,apoi prin frunza si am pus celalalt capacel din spate,


asa arata pe spate si fata,
 

la flori am schimbat pistilul,imi place mult rezultatul,nici nu se compara cum erau cu primele din plastic...
 

ca pistil am folosit:
1.floricele marunte,cred ca erau de la o marturie sau de la o bomboniera:)
2.polistiren si putin glitter,
3.pistilurile facute de mine aici ,
   

  pistilele din plastic,nu le-am aruncat 
ci le-am lipit pe un cerc,
le-am vopsit cu vopsea argintie si am facut un fulgulet:)

 
  
Florile se pot folosi,ca ornament pe masa,in bradut sau lipite de un inel pentru servetele:)

6 comentarii:

  1. Si eu am folosit anul trecut poinsetii cumparate ca sa fac niste bentite si tot asa, le-am desfacut si am rearanjat petalele si am inlocuit pistilul cu niste nasturi verzi. Pistilele inca le mai am, n-am facut nimic cu ele :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne,esti plina de idei!Sincer eu nici nu stiam ca exista poinsettia de plastic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da sunt,deobicei nu cumpar flori din plastic dar astea mi-au atras atentia:))

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Eu aș vrea un link unde să învăț să fac eu aceste flori! Poate știi vre-unul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am in plan sa mai fac,si alte tehnici...uite aici o idee http://www.planetjune.com/blog/tutorials/felt-poinsettia-tutorial/,iar daca cauti pe google poinsettia,gasasti multe idei,acum depinde ce material vrei,fetru,fimo,pasta de zahar...din pasta de zahar am si eu pe blog o idee de la Lissa.
    Si aici o idee de pernuta cu poinsettia http://spartan-living.blogspot.it/2010/11/poinsettia-pillow-tutorial.html foarte faina,dar trebuie muuuult fetru si e asa scump:(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...