21 nov. 2012

Briose cu morcov

De ceva timp tot vroiam sa incerc o prajitura cu morcov,
si intr-o zi mama mea mi-a recomandat o reteta de pe culinar.ro
 Aseara am facut-o si e delicioasa,abia am reusit sa tin cateva pentru poze:)
incrediente:
175 gr zahar
175 ml ulei
3 oua mari sau 4 mici
2 morcovi mai mari
175 gr faina
o lingurita praf de copt
1 lingurita bicarbonat
1 lingurita scortisoara
Glazura:
  175 gr zahar pudra 
1-2 linguri zeama de lamaie 
...............................................................................
se amesteca zaharul cu ouale si uleiul,apoi morcovul ras fin.
faina se amesteca cu bicarbonatul, praful de copt si scortisoara,
apoi se adauga peste compozitia lichida. 
trebuie sa iasa o compozitie putin fluida.
se pune la copt,eu am folosit tava de briose,
se coace 30-40 de minute la 180 de grade.
Pentru glazura se amesteca zaharul pudra cu zeama de lamaie pana devine o pasta lucioasa. 



Sunt foarte moi si pufoase:)

 


12 comentarii:

  1. Buna,
    am facut si eu briose cu morcovi dar nu le-am glazurat ci le-a umplut cu crema de branza (o cutie de branza mai grasa si 2 linguri de zahar).

    Tu glazura ai pus-o pur si simplu deasupra cu o lingura?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna maria!!cred ca e foarte buna si cu umplutura:)
    Da,glazuta am pus-o cu lingura,as fi pus mai multa dar nu am avut zahar pudra destul,da un cust tare bun:)...

    RăspundețiȘtergere
  3. or fi moi si pufoase, dar n-as manca prajitura cu morcovi nici sa ma bati!:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu ai manca?:))nici nu are gust a morcov,doar a scortisoara,
      Pe mine tot morcovul m-a retinut dar acum ca am facut si imi place sigur am sa mai fac:))

      Ștergere
    2. Asa zicea si fi'miu cand faceam a doua oara. Si cand i-am spus: "Stii muffini aia cu branza care ti-au placut muuuul-mult? Erau cu morcov" i-a trecut.

      Ștergere
    3. :)poate asa ii mai pacalim pe cei mici sa manance morcov:)

      Ștergere
  4. recunosc ca nu m-ar fi atras asa o prajitura nicodata!!!Dar ai reusit totusi sa ma faci curioasa:))) :))) :)) tre' sa incerc :D A.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie,e chiar buna,buna:))

      Ștergere
    2. Anca am facut prajitura!!!!!!!!! E absolut superba!!!!!

      Ștergere
    3. Eee vezi,toti se feresc de morcovi:)) dar nici nu se simte...

      Ștergere
    4. da..nu se simte deloc..e numai asa, de pacalit copiii :D:D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...