20 nov. 2012

Primul concurs

 
Cu emotii,anunt si eu primul concurs pe acest blog...:)
Fiind primul concurs nu v-a fi unul cu tema de sarbatori,ci mai mult ca un dar de blog sau aniversarea celor 600 de postari:))
Regulament
-pentru a participa la concurs trebuie sa realizati ceva  nou ce v-a placut de pe blogul nostru,ceva ce v-a ramas in minte 
iar acum aveti ocazia sa-l realizati:) 
 puteti face chiar si ornamente de sarbatori,
Pentru a va fi mai usor puteti apasa pe creatiile mele de la etichete...
-poate participa orcine ne viziteaza blogul sau pagina de facebook.
-realizati o postare pe blog unde mentionati ca participati la acest concurs,cu trimitere la aceasta pagina,
-daca nu aveti un blog,puteti incarca poza cu lucrarea voastra pe facebook sau album picasa,si apoi adaugati link-ul la colectie.
-inscrieti lucrarea voastra apasand butonul Add your Link in colectia de mai jos.
-data de participare este 20 nov-7dec ora 00:00
Din cauza transportului
din perioada sarbatorilor ,am schimbat data concursului,ultima zi va fi 7 decembrie...
-iar castigatorul va fi ales cu random pe data de 8 dec.
 Premiu
ca premiu,castigatorul v-a primi aceast taietor(ghilotina)
 Easy-cut Trimmer de 30cm cu o lama pentru taiere,
sponsorizat de mine.
 Va urez succes si va astept cu creatiile voastre:)
 
Aceasta este floarea cu care participa concurenta cu numarul 4,a carui link nu functioneaza...

39 de comentarii:

  1. Felicitari pentru aniversarea celor 600 de postari, la cat mai multe, felicitari pentru blog dar si pentru ca ai reusit sa creezi colectia inlinkz :)
    multumesc pentru invitatie, cu siguranta ca voi fi aici.
    Pup cu drag,
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,la cat mai multe postari!Multumim pentru concurs,o surpriza pentru noi...
    La cate mi-au ramas in minte din creatiile tale...ar trebuie sa fac mai multe,nu una...poate vin si eu cu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru muuultele postari! Si multumim si noi pentru concurs. Desi nu comentam des, va citim in fiecare zi si suntem uimiti de creativitatea ta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Coca,va astept cu cea mai mare placere:)

      Ștergere
  4. Uite și cu ce particip eu :) http://floridemandarin.wordpress.com/2012/11/21/funde-din-hartie/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca ai spart gheata:))Sunt superbe iar hartia care ai folosit-o imi place foarte mult:)Succes!!!

      Ștergere
  5. Felicitari, Anca!!! Mereu ma uimesti cu indemanarea si creativitatea ta! Ma pregatesc si eu de concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai sa stii ca blogul tau chiar a fost o sursa de inspiratie pt mine....felicitari si la mai multe. Nu stiu daca am sa reusesc sa particip, dar tare as vrea, ai un premiu la care visez demult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,eu te astept,poate gasesti ceva pana la urma ce sa faci...poate punct cruce...

      Ștergere
  7. Anca,felicitari pentru cele 600 de postari.La cat mai multe iti doresc.Ai un blog adevarata sursa de inspiratie.Sigur voi trimite si eu ceva pentru concurs.Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!Ma bucur ca participi,si abia astept sa vad lucrarea ta:)

      Ștergere
  8. Am postaat!Sper ca e in regula, ca am probleme cu InternetulPupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merge,merge,multumesc pentru participare:)...si succces!!

      Ștergere
  9. Anca, am facut de mai de mult ornamentul pentru concursul tau, nu mai gasesc insa sursa pe blog, poate ma ajuti, l-am rasfoit de cateva ori- e vorba de bradutul acela din panglica si margele...simplu, stii ca eu nu ma pricep la chestii complicate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca,cred ca la asta te referi http://blog-ank09.blogspot.it/2011/12/decoratii-de-sarbatori.html

      Ștergere
  10. Mesaj pentru IULIA AGHICULESEI...link-ul lasat de tine nu functioneaza, imi spune ca nu este disponibil,te rog sa-mi lasi aici un comentariu daca nu reusesti sa pui poza...multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anca, felicitari pentru cele 600 de postari! si la mai multe! multumim si de concur!
    Am vrea sa participam si noi cu stelutele sclipicoase (http://dulciuricudragoste-emellasworld.blogspot.ro/2012/12/stelute-sclipicioase-cu-mac-si-chimen.html) , inspirati de bradutii vostri din aluat sarat. Ne dai voie sa particim?
    Bafta tuturor si sarbatori de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca puteti participa,ba bucur mult:)foarte frumoase stelutele si cred ca si delicioase cele comestibile:)Multumesc de participare:)

      Ștergere
  12. Anca, felicitari pentru tot ce faci! Ai un blog plin de super idei si maini de aur :)Te admir!
    Mi-as dori sa particip la concurs, ca semn de apreciere si respect pentru munca ta. Sper ca maine sa reusesc sa postez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Roxana pentru cuvintele frumoase:)Te astept!!!

      Ștergere
  13. Am facut acele stelute , dar nu mi-au iesit :(((( sper sa reusesc astazi altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau Coca:(poate reusesti sa faci alceva!!

      Ștergere
  14. da, ieseau casante, cred ca am pus prea mult detergent de vase , ori aracetul nu era de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu erau transparente??probabil din cauza aracetului...

      Ștergere
  15. Cu parere de rau nu am apucat sa fac nimic...am retinut 7 dec, dar am crezut ca pana la 24.00....cum azi e sarbatoare si nu pot sa lucrez...asta e.Pusesem ochii pe floricica albastra cu margelute...dar tot o sa o fac. La urmatorul tau concurs poate voi fi prezenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona dar mai ai timp si toata ziua de maine...am pus pana la ora 00:00.

      Ștergere
  16. nu, nu erau deloc transparente...sigur aracetul a fost de vina! era si ff ieftin...eu il folosesc mai mult sa fac papier mache...ce aracet folosesti tu??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coca,pana acum am cumparat aracet pentru lemn,cutie de 1kg de la Auchan(din tara)l-am folosit la orice,chiar si pentru tehnica servetelului,acum mi-am luat si de aici,dar inca nu l-am folosit.Imi pare rau ca nu ti-a iesit...

      Ștergere
  17. Coca,pana acum am cumparat aracet pentru lemn,cutie de 1kg de la Auchan(din tara)l-am folosit la orice,chiar si pentru tehnica servetelului,acum mi-am luat si de aici,dar inca nu l-am folosit.Imi pare rau ca nu ti-a iesit...

    RăspundețiȘtergere
  18. A te refereai 00.00 8 dec....deci mai mere si toata ziua de 7....iupiii, acum ma apuc de treaba....abia am venit de la lucru, am papat sa am forta si Gooo Planet...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ,da...
      Ce simpatica esti:))mai ai timp 10 ore,asa ca....te astept:))

      Ștergere
  19. Ancaaa! Am ajuns si noi cu renul nostru. ne primesti in concurs ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da cum sa nu...adaoga-l la colectie:)

      Ștergere
    2. nu stiu dac al-am adaugat sau nu.
      iti multumesc nu doar ptr concursul asta, ci si ptr ce faci. ma minunez cand vad ce idei ai. Dumnezeu ti-a dat un dar special ca sa incanti ochii oamenilor :)

      Ștergere
    3. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase...Am sa pun eu link-ul....

      Ștergere
  20. Gata am reusit!!! Iupiii....succes tuturor....Anca te pup.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...