8 nov. 2012

Simturile


 Pentru aceasta activitate am folosit :
carton crem,pentru fata,urechi,nas si palme,
fetru rosu pentru gura, carton alb pentru ochi si cateva fire negre de lana pentru par...mi se parea prea chel:)


I le-am dat lui Levi sa le aranjeze,
apoi l-am intrebat ce face el cu ochii,urechile...
cand am ajuns la nas si l-am intrebat ce face cu nasu a spus ca,cu nasu ii curge nasucu:))


Apoi cu tavita de aici,am pipait lintea, pietrele, crocodilii,care sunt tari care sunt mai moi...
am mirost fiecare in parte,
am ascultat cum fac pietrele daca le dam una de alta,cum cade lintea...
la gustat i-am dat alceva,nu ce era in tavita:))


 dupa cateva zile a primit si o bluzita(asa a spus L.)si picioare.:)



6 comentarii:

  1. normal ca ii curge nasucul cu nasul!:))))
    copiii sunt adorabili la varsta asta.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da asa este,de multe ori ma face sa rad ce ii trece prin cap:)

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa activitate, cred ca mereu vrea ceva de facut, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da eu am multe sa fac cu el,dar la gradinita sta 8 ore si acolo are program,reguli si cand vine acasa nu prea mai are chef de nimic.
      Mai mult facem la sfarsit de saptamana,dar si in timpul saptamanii mai ales cand cere el,atunci profit:)In schimb ii place foarte mult sa se joace cu lego,face tot felul de masinute,case...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...