17 nov. 2012

Suport pentru torturi,prajituri


Pentru acest suport am folosit 
un suport de lumanare si o farfurie cat de cat plata,
luate de la Ikea cu doar 0,50 euro suportul pt lumanare si 1 euro farfuria...
 

 Pentru lipit am folosit siliconul transparent,
nu stiu cat o sa tina,dar deocamdata dupa 4-5 zile lasat la uscat s-a prins bine:)


Normal ca se poate si decora,
eu inca nu am avut timp de el si 
folosesc cercul de hartie pentru decor,
mi-ar place ceva cu poinsettia cu tehnica servetelului,
dar cred ca trebuie,ceva de lipit si lac special pentru sticla....
   


6 comentarii:

  1. ce vorbesti, ca si asa e frumos!
    bravo!=D>
    ce-mi place, trebuie sa fac si eu!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,si mie imi place,mai am de facut unul dar un pic mai inalt:)

      Ștergere
  2. Minunata idee, simplu, elegant si ieftin, felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca ,poti lua vopsele pt. sticla si poti picta pe suport ce iti place.Arata foarte bine si asa transparent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adela,as vrea sa'l pictez sau sa'i fac ceva dar inca nu m'am decis,deocamdata ramane asa...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...