11 dec. 2012

11-puiut din balon


Stiu ca nu are nici o legatura cu iarna,normal trebuia sa facem un om de zapada,dar nu am avut balon alb:)
-ideea am luat-o de aici...
.........................................................
-am indoit un carton gros in jumatate,si am taiat un oval,lasand partea indoita netaiata,
-tot din carton am decupat ochii si ciocul...


 -am umflat balonul,
-cartonul oval,l-am desfacut,si l-am taiat putin,ca in filmulet,si am introdus partea de jos a balonului...
-apoi am lipit ochii si ciocul.


 Normal,denumirea puiutului ar fi...Puiutul care cade mereu in picioare,pentru ca daca il arunci in sus,cand v-a cadea,va fi in picioare,datorita greutatii:)


2 comentarii:

  1. am incercat sa fac odata niste flori din baloane, dar nu mi-au iesit si m-am enervat.:))

    e interesanta ideea, m-am uitat si la filmulet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)eu am incercat sa fac un animal ceva dupa un model,dar mie mie frica sa nu se sparga:))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...